Kamis, 19 November 2015

Sememangnya Lulus batu hempedu a - Anda Boleh Lulus batu karang Anda Tanpa Pembedahan Pundi hempedu

Sememangnya Lulus batu hempedu a - Anda Boleh Lulus batu karang Anda Tanpa Pembedahan Pundi hempedu

Lebih 85% daripada orang-orang dengan batu karang boleh lulus batu hempedu dengan remedi rumah mudah dan bukan pembedahan.

Jangan percaya saya? Hakim untuk diri sendiri ...

Cuba beberapa tips kesihatan semula jadi berikut untuk lulus batu karang anda. Anda mungkin mengelakkan pembedahan dan menyimpan wang di dalam poket anda, bukan dalam enam angka gaji doktor anda.

Sememangnya Pas Batu karang Langkah demi langkah

Langkah 1: Kebanyakan batu karang rawatan rumah adalah berasaskan serat larut air. Cara terbaik untuk mendapatkan serat larut air pemakanan adalah melalui buah-buahan dan sayur-sayuran. Makan 5-7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari. Serat ini akan membantu melancarkan sistem anda batu karang.

Langkah 2: Anda harus mendapat air yang mencukupi untuk badan anda berfungsi dengan sempurna. Air adalah penting jika anda mahu untuk memulakan curahan organ-organ anda. Tetapi kebanyakan manusia tidak pernah minum air yang mencukupi. Pakar mencadangkan minum 8-10 gelas air sehari.

Langkah 3: Untuk mula untuk lulus batu karang, anda perlu untuk menukar kolesterol ke dalam hempedu. Vitamin C telah menunjukkan untuk melakukan ini dalam kajian. Ia boleh membantu lulus batu karang semasa anda dan menghentikan orang-orang yang akan datang. Dapatkan sekurang-kurangnya 2000 mg setiap hari.

Langkah 4: Kurangkan atau menghapuskan makanan berlemak dan makanan goreng untuk memulakan untuk menyembuhkan dan berhenti batu karang daripada terbentuk. Makanan berikut telah diketahui menyebabkan masalah untuk penghidap batu hempedu: susu, kacang, jagung, ayam, dan bawang.

Lulus batu karang anda dalam Satu Hari atau Kurang

Anda boleh mengelakkan pembedahan pundi hempedu. Anda boleh menjimatkan beribu-ribu dolar dalam bil-bil hospital. Anda boleh menyimpan pundi hempedu anda, organ yang diperlukan oleh badan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar